BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, 17 April 2012

ST12- Saat Terakhir . . .

video




Lagu St12- Saat Terakhir best gila siak "__" ! ! ! Berjaya mencuit hati aku y'g hati kering nih . . Hehe . .
Firstly,aku dengar lagu jiwang nih rasa nak nanges pom ade.Tapi tahan je sebak nih.Haha..Malu kot derr oqg tahu. .Dah besar,berjanggut,berbulu satu badan nak nanges plak kan . . . Hahaha ...

Ermmm ...Lirik dy lebih kurang cm nih la . .
Tak pernah terpikir oleh ku
Tak sedikit pum ku bayangkan
Kau akan pergi tinggal kan ku sendiri


Begitu sulit ku bayangkan
Begitu sakit rasakan
Kau kan pergi
Tinggalkan Ku sendiri


Chorus :
Satu jam Sahaja ku telah bisa
Cintai ai kamu kamu kamu
Di hati ku
Namu bagiku
Tuk lupakan mu
Butuh waktuku,seumur hidup ku . . .


Hahaha.Ini sahaja lirik  y'g aku ingat . . .Nak lirik lebih lanjut bukak lhaa youtube.Sesuai ditonton untuk pasangan yang lepas Clush . . .Hehehe.

Monday, 16 April 2012

Gempa Bumi 11/4/2012

11/4/2012 - 19 Jumadil Al Ula 1433 Hijrah
video
Ya Allah adakah ini tanda2x kiamat.Selamatkan lhaa aku . . .Wahai manusia sekalian insaf lah diri kamu sebelum sampainya hari kiamat.Apabila tibanya kiamat tiada masa bagi mu untuk bertaubat . . . Gempa Bumi yg berlaku pada 11/4/2012 biarlah jadi iktibar/pengajaran buat kita semua . .Mungkin berlakunya kejadian ini disebabkan keingkaran umat-umat kepada Allah S.W.T . .
Allah memberikan kita masa untuk bertaubat.Jadi ayuh lhaa kita sama2x membuat amal jariah . . .Wasallam