BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, 25 May 2012

MaluNyee..~..~.

Apelah  nasib aku hari nie:( nak kata mamun dari tidur x pun...Haha~..~ alkisah...Bermula lah suatu cerita..
Cita nie baru je jadi kat aku..Nak jadi kan cerita,malam tuh aku nak keluar pergi ke kedai.Nak beli pisau cukur.Misai aku dah tebai.xhensem lhaa org katakan..Hehe..Keluar dari rumah,aku terus je sarung selipar
Flippers aku...Elok2x sampai kat kedai org tgk aku sambil tersenyum sinis.Apesal.Maybe aku hemsem dari hari y'g lain kot.Cewah(Perasaan),hehe...
Selambar aku keluar dari kedai tuh..Aku xmo la pikir y'g bukan-bukan.
Bila sampai di rumah abang Long aku bising-bising.Mana kasut dia hilang sebelah.Alangkah terkejutnya kasut abang Long aku ada kat kaki aku..Yang tak xtahan gelak nya,Warna (HIJAU)  terang kot,boleh xperasaan.Aduh..Sebelah Merah and one other shoes is Green..Moral of story : berjalan pandang kebawah dan bukanya pandang keatas...Sekian....

No comments:

Post a Comment