BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 14 March 2012

Tips Cara Memikat Perempuan...

Ayat manis y'g boleh kita gunakan as lelaki untuk menarik minat si perempuan nih.Sesetengah gurlz cukup lemah dengan kataII manis lelaki,walaupun perwatakan lelaki tersebut selekeh atau tidak pandai bergaya.So,sy ingin kongsikan tips ini specially for men.


1)Jika kecantikan itu adalah waktu,kamu adalah keabadian.
2)Bolehkan tunjuk kan saya jalan?Jalan ke hati awak.
3)Tiada perkataan di dalam kamus yang dapat menterjemahkan kejelitaan awak.
4)Tentu ada masalah dimata saya kerana saya tidak berhenti melihat awak.
5)Jikalah kamu adalah air mata,saya tidak akan menangis walaupun sekali kerana tidak mahu kehilangan awak.
6)Oh tidakk,Gigi saya sakit..kerana awak terlalu manis.
7)Kamu seperti magnet kerana saya tertarik merapati awak.
Setakat ini sahaja y'g aku tahu.Try la adjust awes2 korg guna ayat nie.



No comments:

Post a Comment